Sider

torsdag den 2. oktober 2014

De smukke morgner

De sidste par dage er startet med en gåtur. Ikke noget voldsomt. 3,5 km. Hellere starte og holde ved end give op inden det hele får begyndt. Jeg vil så gerne, at det holder ved. Imorgen har vi planer om, at udvide turen.

Jeg er vild med  æblesmør, det kan bruges på alt. Næsten da. Selvom jeg er den eneste i husstanden der spiser det, forsvinder det på forunderlig vis meget hurtig.
Ja og så er det sundt, det bilder jeg mig i ihvertfald ind :-) 

Dette er det sidste så mon ikke jeg stille og rolig skal have lavet en potion i nærmeste fremtid. Det er skidt at gå ned på æblesmør.



Jeg har som udgangspunkt kikket lidt til opskriften fra Alt for damerne  og tilpasset den så den passer til mig.

4 kommentarer:

  1. Mmmmmhhhh.... Lyder lækkert. Den bliver liiiige lagt ind til kokken!
    God ide med gåtur... jeg får altid lagt planer og glemmer dem igen... for der kom et eller andet i vejen for de gode intentioner!
    Mon ikke jeg skulle starte i det små lige som dig... nu du har skubbet lidt til samvittigheden....

    SvarSlet
  2. Det maa jeg da tage et kig paa. Et ukendt faenomen her paa matriklen.

    SvarSlet
  3. Det er dejligt med gode motionsvaner. Jeg holder sjældent ved så længe, at det når at blive en rigtig vane..... Men gåtur er en nem og billig motionsform.
    Æblesmør kender jeg slet ikke. Du tror måske ikke, det står og fordamper? ;)

    SvarSlet
  4. Tak for inspiration - nu er der også æblesmør i køleskabet her :)

    SvarSlet