Sider

lørdag den 27. februar 2010

Topstykket

Topstykket og jeg har næsten været uadskillige siden jeg startede i onsdags. Og jeg må sige at jeg havde stars problemer, omg 4 med inddelinger til delene, gav en del problemer, der blev talt og talt og aldrig var der hvad der skulle være :-) koden blev knækket og nu kører det. Halskæden har jeg selv lavet på et glaskursus jeg deltog i, noget jeg gerne gør igen, det var en oplevelse.
Garnet er fra Hanne Falkenberg og farven er blå/lilla meget flot.
I onsdags var jeg også til jobsamtale og det gav job, juuuuubiii sagsbehandlende terapeut i en nærliggende kommune :-) skønt som tingene nogle gange bare lykkeds.
God dag til ALLE

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet , dejligt for dig ....
    Topstykket er et sikkert hit , men son du skriver , vældig svær at komme igang med ...

    SvarSlet
  2. Hej Garn moster
    Tak skal du have, jeg glæder mig til at komme ud på arbejdsmarkedet efter 3 1/2 år på uddannelse.
    Topstykket er bare så flot, men nu bliver det en anden gang hihi sådan kan det gå.

    SvarSlet