Sider

tirsdag den 25. januar 2011

Forår kom ind

De smukke blomster stå og pynter og foråret er kommet ind. Blomster bliver købt ind sammen med andre forårs blomster, jeg kan ikke få nok.



Jeg sidder her og knokler med ansøgning igen, havde næsten glemt hvor svært det er at skrive dem. Mit vikariat udløber her til slut marts og tiden flyver bare afsted. Det er lidt vemodigt at tænke på at jeg om 2 mdr ikke skal arbejde sammen med de skønne/ skøre damer mere, men sådan er livet.

Hvem ved hvor jeg havner og med hvad jeg kommer til at arbejde, jeg er spændt.

God aften

2 kommentarer:

  1. Hej mutter
    Jeg sidder lige og bliver lidt trist:-( jeg håber jo (som du ved) at du bliver, hvor jeg er:-) Det vil gøre hverdagen lidt "grønnere" og jeg elsker jo grøn.
    Sikke fine blomster - jeg er dårlig til at købe blomster men det vil jeg til for så bliver det hurtigere forår.
    Tusind tak for din hjælp - jeg er i sving og vil ind og sysle mens jeg lytter TV - alene hjemme nemlig.
    Rigtig god aften.
    Ses imorgen.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Guld ost
    Blomsterne er en nødvendighed for mig i denne tid, savner foråret og lyset.
    Jeg vil også MEGET gerne være hvor du er, det er altid en fornøjelse at komme på arbejde. Fremtiden er jo bare ikke sikker og i disse sparetider finder de vel ikke en ekstra løn...
    Alene hjemme, jeg ville ønske at det var mig, jeg er aldrig alene. Har tænkt på at pakke mit strikketøj, varmt tøj på og tage ud til stranden, sidde der i klitterne, nyde lyden af havet og se solen gå ned, det kunne jeg tænke mig.Ja og så lige en kop kaffe.
    Jeg er kun glad for at kunne hjælpe, det dur jo ikke at du ikke har noget strikketøj ;-)
    Ses i morgen
    KH Majbritt

    SvarSlet