Sider

mandag den 21. februar 2011

Aben er kommet

Rita er idag flyttet ind, da hun kom og bankede på blev hun modtaget med glædes udbrud og har siden fulgt Katrine.
Katrine sendet en stor tak til Jette som har været så sød at lave den til hende.



Nu var det så at jeg blev lidt grebet af stemningen og udfordringen. Jeg vil også hækle disse kære dyr, så heldigvis lå der en hobby butik i Oksbøl som jeg smuttede ind til. En hækle bog med grundteknikkerne, en bog med opskrifter på dyr, en hæklenål og så lidt garn ;-) er der nogen der kan gætte hvad jeg skal i aften.........
Kasper vil gerne have skildpadden, den bliver min første udfordring.

God aften 

9 kommentarer:

  1. Det er også en lækker abe. Jeg kan godt forstå, hun er glad for den.
    Bare godt gået af dig, sådan at investere i 2 bøger, nål og garn :) Elsker, når nogle bare springer ud i nye projekter med krum hals!

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt og Kathrine - selv tak:-) jeg tror da at vi skal have lavet en siddestillingsanalyse på Rita - er noget bange for at hun har en scoliose... sådan som hun sidder der - ha ha....
    Hold da op - det må jeg sige - er spændt på at se, hvordan det går.. men det klarer du i stiv arm. Hvad måtte du give for bogen? den har jeg jo heller ikke:-) God arbejdslyst.
    KH Jette
    PS: Sikke en sød datter du har:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin :-) Og skildpadden ser også ret fin ud! Den glæder jeg mig til at se :-)

    SvarSlet
  4. Fantastisk abe - kan godt forstå hun er glad for den.

    Glæder mig til at følge dine "hælerier"

    SvarSlet
  5. Louise Hun er bare så glad for den og den er da sød. Jeg kan godt lide udfordringer og her er bestemt en og jeg havde brug for noget basis viden til teknikkerne.

    Jette tror du det er varigt med Rita for så må vi overveje at søge om hjælpemidler. Bogen kostede 100kr er det ikke billig? Tak ja hun er dejlig.

    Camilla Jeg er blevet lidt lun på de hæklede dyr, er begynd på Søren skildpadde.

    gan og glas Rita er dejlig ;-) Jeg er også lidt spændt på hvad det ender med og om jeg nu kan lave de dyr. Hvem ved hvad det fører mig til.

    SvarSlet
  6. Jeg er ny læser af din blog, og ønsker at følge den.

    Det er et meget sød abe, der er flyttet ind.jeg kan godt forstå at Kathrine er glad for den.

    God fornøjelse med hækleriet af skildpadde og andre dyr:)

    SvarSlet
  7. Emmy velkommen til :-) jeg er også meget spændt på hvad det fører til. Rita er meget kær.

    SvarSlet
  8. Hej Majbritt
    Jeg er ret sikker på at det er varigt med Rita.. men pyt vi bevilger gerne midlertidige hjælpemidler. Men mon ikke hun klarer den efter en stivgørende operation i nakken?
    Glæder mig til at se Svend-skildpadde - grinte lidt af dig idag - for så kan du se, hvordan jeg har det med strikkeriet:-))

    SvarSlet
  9. Hej Jette
    Søren skildpadde kommer til at være ene dyr i Noas Ark i ihvertfald for en tid, jeg er udstyret med ti tykke tommelfingre og så er det lige det med maske antal UPS det går ikke lige så godt. Jeg vil finde strikketøjet, savner følelsen af at det her kører og det passer ;-)
    Rita har det fint, Katrine er helbredende for hende ;-)
    Ses

    SvarSlet