Sider

onsdag den 30. marts 2011

Elle Belle

På fredag skal jeg med to dejlige piger på udsalg Henriette og Jette , turen går til Ribe, i en super lækker garnbutik. Der er alt hvad man kan ønske sig og dem har jeg rigtig og 40% rabat, det er nu ret meget.

Min ønskeliste

Lido- Hanne Falkenberg
Topstykket - Geilsk
Coco 557- Karen Noe
Daisy 778- Karen Noe
Stola 21.8 Karen Noe
Bolero- Design club
Cecilia vest- Design club
Salt og peber- design club
Viften - Isager


Denne liste er jo helt urealistisk og jeg skal til at vælge. Er spændt på hvad det ender op med ;-)


4 kommentarer:

  1. Hej din lille landbrie. Jeg glæder mig også vildt. Du snakker jo russisk så er ikke klar over hvad du skal have men nu har du jo også mulighed for at købe lidt ekstra fra mutti. Sov godt

    SvarSlet
  2. Det er SÅ skønt med en ønskeliste. Tænk hvis man løb tør!

    SvarSlet
  3. Ville ønske du kunne købe dem alle ;)
    Men mindre kan jo også gøre det,
    spændt på hvad du vender hjem med.

    Yt.

    SvarSlet