Sider

fredag den 29. april 2011

Den dansende kop

Er en hel fantastisk kaffe/te butik i Esbjerg og jeg vil lige sige at det var svært kun at vælge to af hver.
De har de skønneste te kopper, men priserne er også derefter.

Jeg glæder mig til at der brygges en god kop kaffe i stempelkanden og med strikketøjet lige i nærheden.

Jeg kender en skrap hækle tante Jette der har bloggen små hverdagssysler og se engang hvad jeg har fået.  De står nu på køkkenbordet med lys i og vaskekluden ved ikke om jeg kan nænne at bruge den. Jeg er ved at strikke salt og peber til hende og jeg ville så gerne have den færdig til hende så hun kan få den.

Weekenden byder på hygge med gæster, der skal kikkes på nye havemøbler og så skal der tænkes på hvad manden skal have med til Hannover i næste uge.
for os herhjemme står der arbejde og skole på skemaet hihi mellem 8.00 og 14.00 ellers vides der ikke hvad vi finder på.

Rigtig god weekend






5 kommentarer:

  1. Hej kaffe-moster.
    Nøj.. den kaffe og te ser lækker ud. Giv lige en tilbagemelding. Den dansende kop er en fantastisk butik.
    Er det til stempelkanden? Sidder her med Marild - utur...
    Tak for din søde kommentar. Godt du blev glad for det. Du siger til, hvis du skal have lavet lidt mere!
    Glæder mig til kjolen - men rolig nu for du skal hjælpe med at pakke:-)
    God aften til dig.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt
    Uhm, hvor lyder det lækkert med dejlig the/kaffe også en time med strikketøjet (hæklerier), det er bestemt ikke værst.
    Og sikke fine ting Jette har lavet til dig.
    Ha en god dag.

    SvarSlet
  3. Jette ja det er til stempelkande, god kaffe. Teen er endnu bedre, den er lækker. Kjole....jeg er ved at trylle noget mere garn, mangler lige til 3 omgange :-(, det skal nu nok lykkedes.

    Ulla-Bella Jeg er også rigtig glad for det :-)

    Henriette Det er lækker kaffe og Te, en skøn butik. Ja jeg synes også det er flot og er rigtig glad for det.

    SvarSlet
  4. Det kaffe du har stående i baggrunden ser meget tiltalende ud, det må og skal jeg prøve en gang.

    SvarSlet