Sider

onsdag den 27. juli 2011

Øreringe

Manden skulle aflevere en jobansøgning,  tiderne i det gamle job 
er ikke så gode mere og han er opsagt med fratrædelse til 31 september.
 Det er rigtig træls, hele ens situation bliver med et usikker.
Der følger også mange bekymringer med, der var et job i Horsens 
som han nu har søgt og der skal nok flere ansøgninger ud,
 jeg tror på at det nok skal lykkedes.

 Vi fortsatte til Århus og hyggede i byen på den
 dejlige sommerdag det var.
Midt i Århus ligger der en lille butik Inger`s .
Jeg fik lov at gå ind, 
bare de ikke skulle med i flere garnbutikker


Jeg fik købt nogle knapper :-) og de var til et helt specielt formål.


Der er blevet lavet øreringe, synes de er super søde.
Jeg har bestilt nogle ørestikkere som også skal laves,
 nu skal de rigtige knapper bare findes :-)

Håber i nyder den dejlige sommeraften.


5 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for din mand. Det er så trist med alle de mennesker, der bliver "til overs". Vi har ellers opgaver nok at løse.

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt.
    Krydser fringre for ansøgningen, der skal nok komme noget godt til ham.
    Det er nogle super søde øreringe, som du har fundet.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Håber din mand får jobbet, Søde øreringe du har lavet.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine dine øreringe.Håber din mand har held med jobbet.

    SvarSlet
  5. Tak jeg håber også at der er noget arbejde derude et sted til ham ;-)
    Øreringene med jordbær har jeg haft på, de er ikke de sidste der laves.

    SvarSlet