Sider

søndag den 14. august 2011

Det var den skoleferie

Imorgen starter hverdagen igen,skoleferien er slut.
Det har været en dejlig ferie med mange oplevelser rund omkring i Danmark.
Børnene glæder sig til ,at se og være sammen med kammeraterne igen.
Kasper skal i 6 og Katrine i 1.

Efter en lang ferie, skal der lidt ekstra i madpakken. 
Idag har jeg bagt nogle dejlige solsikkeboller fra denne bog og 
der har rigtig mange opskrifter på lækre
 boller, rugbrød, kager og andet godt.


Bogen kan varmt anbefales, den var på tilbud i Kvickly til 69 kr

Med hverdagen følger også ,at der bliver tidlig ro i huset for børnenes vedkommende, 
det vil så sige ,at jeg igen får aftenerne til mine sysler ;-)
Sjalet kommer til at vokse og varm kaffe skal nydes.



6 kommentarer:

  1. Disse ser supergode ut. Smart å ha noe som frister i matpakken. :))

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt
    Uhm de boller ser godt nok gode ud.
    1. skoledag er altid spændende og specielt i 1. klasse - ha'en rigtig dejlig dag.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  3. Hej Majbritt
    Skønne boller bliver vildt sulten.. Mums. Tror du snart vores salatbøger dukker op?
    SOver dine? mine gør ikke!!!!
    Ja... glæder mig også rigtigt meget til de stille aftener.
    Glæder mig til at se sjalet vokse.
    Med kærlige hilsner fra Sønderris

    SvarSlet
  4. Hverdagene er ikke så ringe endda:)

    SvarSlet
  5. Uhm....de ser lækre ud, de boller
    God fornøjelse med sjal og kaffe.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  6. Snakkemunn
    Tak, de smager rigtig godt og det er bestemt ikke sidste gang de bages.

    Henriette
    De er lækre (-: Kasper synes de er gode, Katrine vil ikke have dem, mener ikke kerner er sunde for hende....hihi

    Jette
    Tak Håber jeg da at de gør, så vi kan lave lækre salater og sunde boller (-: nej det gjorde de ikke. Jeg glæder mig til at sjalet kan vokse men det kræver tid, masser af tid til strikning.

    Eva
    Hverdagene er dejlige, vi nyder dem (-:

    Majbritt
    Tak, det er de også (-: jeg vil nyde kaffen og at strikke på sjalet.

    SvarSlet