Sider

lørdag den 29. oktober 2011

Kreativedage i Fredericia

Idag smuttede Katrine og jeg til Fredericia og så på de mange kreative stande.
Jeg kikkede mest efter garn og om der var nogen jeg kender :-)
lige der var en nederdel jeg vidste hvis var, 
det var Louise hvor var det bare super dejlig ,
at snakke med hende og se lille Andrea og Louises mor.


Der blev nålefiltet hos Irene M. Sørensen, Trollefilt,
 som i kan se på hånden går det hurtig.
Det var rigtig spændende og lige noget for Katrine, 
derfor købte vi også ind til noget forskelligt,
 dog mangler vi lige kageformene til juledyr som skal bruget som skabeloner.









Øj hvor var de knapper flotte og øv jeg er kommet hjem uden en stor knap 
som jeg nu gerne ville have brugt som brocher.
Hos Geilsk var der rygende travlt og mange mennesker, men spændende stand.



Der kom også lidt med hjem til samlingen :-)
Shetlandsuld fra Uldgaarden det kan jeg aldrig få for meget af.
Der er en tanke med garnet, det vil i høre om en anden gang.

Hos Modestoffer fik jeg også en snak med Ellen Holm,
(Ellen havde Karla på og den er bare super flot)
 jeg har købt garn hos Dorthe til Karla,
uld og silke og jeg var meget i tvivl om det nu ville blive godt.
Synes ,at det var lidt sjasket.
Heldigvis kunne Ellen vise mig en kjole
 strikket op i garnet og det var rigtig lækker.

Det har været en super dejlig dag med masser af inspiration.


11 kommentarer:

  1. Hej osti
    Nøj hvor er jeg misundelig. Hvor ser det hyggeligt ud. Næste gang må vi afsted med de to store tøser.
    Lyder som en helt fantastisk dag I har haft. Hyggelige stunder med Kathrine. Hun ser så sød ud. Har lige ryddet op i mit garn og lagde det grønne til slangen frem. Men er løbet tør for fuld som SMilla siger.
    Men nu er der landet en kauni ex udenfor min dør.. så mon ikke den kommer på pindene - hjælper du når jeg taber masker?
    KH den labre ost.

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke så lidt misundelig - ville så gerne ha været der, men det må blive næste år :-)

    I skal da nok få nogle hyggelige timer med nålefiltning - ser ud til, der er en del at gå i gang med. Altid herligt med ny inspiration :-)

    SvarSlet
  3. Jette
    Det var rigtig hyggelig total tøse tur med maks hygge, vi havde god tid til at kikke på alt.
    Hov jeg skal lige huske opskriften til dig :-)
    Rolig med de husdyr, jeg er jo ikke spor vild med slanger.

    Lene
    Det er ikke nemt ,at nå det hele. Det bliver sjovt ,at nålefilte med hende, da vi kom hjem gjorde hun klar og jeg skulle så lige finde nålen...............den er væk :-(
    Tænker ,at vi skal lave hjerter, juletræer, engle osv her til jul og hænge op.

    SvarSlet
  4. Jeg kan også sige at jeg er meget misundelig. Men jeg prøve det næste år. Det lyder til at have været en skøn tur for jer begge. Det er sjovt at nålefilte

    SvarSlet
  5. De der nisser i baggrunden på det øverste billede ser rigtig søde ud:)

    Dejligt med lidt inspiration og mulighed for at få fyldt hylderne op.

    SvarSlet
  6. I har også haft en skøn tur til Messe.
    Jeg prøvede at filte i Middelfart og er også interesseret i det, men det var svigerinderne ikke, så det hoppede vi hurtigt over denne gang, så håber du deler lidt inspiration ud. Jeg håber i finder nålen!! nederst i en pose måske ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Merete
    Det har været en skøn dag ;-) vi glæder os meget til at filte søde figurer.

    Eva
    Nisserne ville Katrine også have med hjem :-) men prisen var også pæn, ikke urimelig men dog mere ende jeg lige ville give.

    Lis
    Det havde vi :-) Nålen har jeg fra noget jeg tidligere har filtet på tasker, den er bare gemt så godt væk ,at den er blevet væk for mig :-)
    Når vi kommer igang skal i nok se det vi får lavet, jeg synes også at det er meget sjovt at lave.
    Håber også ,at i havde en god tur :-)

    SvarSlet
  8. Lyder til at I havde en hyggelig dag!!!

    Åh, ja, der er så mange hyggelige kreative sysler - nålefiltning er bestemt en af dem. Jeg skal også finde tid til at filte, men med alt det garn jeg købte på messen idag, skal jeg vist lige strikke lidt først :-)

    SvarSlet
  9. Lea
    :-) det havde vi.
    Bordet skal ryddes og så skal vi sidde der og hygge med former, farver og være kreative. Der skal kakao i koppen, snakkes, jeg kan ikke vente.
    Glæder mig til ,at se hvad du har fået købt.

    SvarSlet
  10. Hej søde Majbritt og TAK FOR SIDST! Hvor er det fedt at kunne sige det :) Jeg blev så glad, da du hilste. I stod jo nærmest klar til at tage imod os, da vi kom indenfor - sådan følte jeg det. Det var så hyggeligt og en flot messe :)
    Når det er sagt, har det været hård kost for mig. Føj, hvor var jeg træt i går. Da jeg havde givet Andrea mad, dejsede jeg om på sofaen, og i dag har jeg ikke været meget værd. Så det var en lang tur! Men spændende og god - heldigvis.
    Så flotte ting Katrine har lavet. Kram til jer.

    SvarSlet
  11. Hej søde Louise .-)

    Selv TAK, det var bare super dejligt ,at snakke med dig og familien. jeg blev så glad da jeg så dig og ville ikke gå glip af en snak, heldigvis :-)
    Vi tog hjem kl.14 da var Katrine bare brugt, træt og fuld af indtryk.
    Nu er der købt filtenåle så mon ikke vi skal prøve det i aften :-)
    Kh Majbritt

    SvarSlet