Sider

fredag den 4. november 2011

Weekenden er ventet

Hvor er det bare træls ,at måtte hive to dage ud af kalenderen,
 helbredet bukkede under.
 Heldigvis er det nu i bedring, 
varm hyldesaft er et vidundermiddel mod ondt i halsen og hoste.

Weekenden skal bruges til at nyde det dejlige efterårsvejr og
 så skal strikkepindene luftes.

Efteråret har de smukkeste farver :-)







I weekenden er der jul på Gram slot  hvor ville jeg gerne ned og se det,
 gå rundt på det gamle slot og opleve stemningen.

God weekend




7 kommentarer:

  1. Hej Majbritt - lyder som om du er i bedring. Fedt at hylden havde sin virkning.
    Smukke smukke farver. Jeg elsker de efterårsfarver. De indbyder til hygge. Smukt vejr idag også.
    Jeg vil lige tjekke Gram Slot ud - så reklamen. Er lidt lun på det.
    God weekend til alle jer.
    Kh jette

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt.....Føler med dig. Rigtig god bedring.

    Efterårsfarverne kan bare ikke sammenlignes med noget andet, bare så smukke:)

    Håber du kommer til Gram Slot.

    Knus Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring.
    Smukke efterårsbilleder du har fotograferet.

    Jeg håber du bliver rask nok til at komme til Gram slot.
    God week-end

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Du må have en god strikke-weekend.
    Det er smukke efterårsbilleder, du har taget.
    mvh Mona

    SvarSlet
  5. Hej Majbritt
    Godt at høre, at du har det bedre.
    Gram Slot lyder super hyggeligt, håber at du kommer afsted.
    Go weekend til dig og dine.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  6. Jette
    Tak, det tager tid at komme ovenpå, længere end jeg havde troet øvøv
    Efterårets farver er bare smukke, jeg får aldrig nok af det.
    Desværre hænger turen til Gram i en tynd tråd men vi får seee.

    Majbritt
    Tak :-)
    Jeg nyder de smukke farver :-) og håber vi kommer til Gram.

    Lis
    Tak
    Synes også at billederne blev rigtig gode og det skulle i da også se :-)

    Monaelisabeth
    Tak
    Strikkeriet går lidt langsom, håber energien kommer til det i aften.

    Henriette
    Gram ser rigtig hyggelig ud og jeg håber meget at vi kommer derned.

    God weekend til jer alle :-)

    SvarSlet
  7. Det arrangementet ser jo bare så hyggelig ut da! Flotte bilder du har tatt:)

    SvarSlet