Sider

fredag den 6. januar 2012

Cecilia


Jeg har denne gang vovet mig ud i en farve jeg ellers ikke vælger.
Det er Godtlands pelsuld  i en lækker brun farve som blev valgt til
 Cecilia fra Mere feminint strik.

Den bliver ikke så fin og florlet som opskriften viser, 
min bliver lidt grov og jeg tænker den mere med look som en poncho :-)

Lige om lidt er jeg færdig med mønsterpindene og så er det bare ret indtil ribben,
 det går ret hurtig på pind 5.5.


Dagen har budt på gåture i det dejlige vejr
(man skulle være en skarn hvis det ikke skulle nydes)

Jeg er tavs som kirkemurene i de gamle kirker.
Stemmebåndet er angrebet ar blærer, hævet og rødt.
Min kære halslæge har givet mig forbud mod at tale i 7 dage......................
det er hårdt ikke ,at jeg ikke må sige noget for der kommer kun
 en lille hvisken ud når jeg prøver .
Nej det er det ikke at kunne kommunikere med omverden med sproget.



Himlen forvandler sig indimellem til de smukkeste malerier :-)

Må i få en dejlig snak salig fredag aften


11 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se din bluse færdig. God bedring med stemmen

    SvarSlet
  2. Det ser rigtigt fint ud det du strikker. Hvem ved om kirkemure er tavse.. der er garanteret spøgelser.
    Skønne billeder.
    God aften.
    KH radisseosten - der lige har lavet nutella og slået dej op til nybagt brød imorgen

    SvarSlet
  3. Ihh, så lækker strik. Nogle gange skal man være modig og turde tage en farve, man ellers aldrig vælger :) Rigtig god bedring med stemmebåndet - pas på det! Jeg har en kollega, som aldrig får fuld styrke igen. Han fik en fodbold hårdt på stemmebåndet i en kamp! Kh Louise

    SvarSlet
  4. Hej Majbritt
    Dit strik ser flot ud som altid. Pas nu rigtig godt på stemmen, så den kan blive god igen.
    Rigtig god weekend til dig og dine.
    Kh Henriette

    SvarSlet
  5. Hvor ser din Cecilia flot ud - jeg kan rigtig godt li' det lidt grove look. Uh det lyder absolut ikke rart med din stemme - håber, at du snart kan tale/synge igen
    Kh Karen

    SvarSlet
  6. Uha det ser skønt ud dit strikketøj ! men du ønskes rigtig god bedring med halsen ! god weekend!

    SvarSlet
  7. Det bliver sjovt at cecilia med et helt andet udtryk, jeg tror nu den bliver flot og glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  8. Det ser godt ud med Cecilia, glæder mig til at se den færdig. Har jo haft ringet til dig, og du lyder "SJOV" rigtig god bedring.

    SvarSlet
  9. Åh den glæder jeg mig til at se, god bedring med stemmen

    SvarSlet
  10. Merete
    jeg er også meget spændt på det færdige resultat :-)

    Radisseost
    Tak, ja indtil nu ser det helt fint ud. Uhh tror du der er spøgelser????
    Hvor er din familie heldig uhm hvor det lyder lækkert.

    Louise
    Ja det skal man og det ser også helt ok ud. glæder mig til at prøve den.
    Jeg skal nok passe på stemmebåndet, det er ikke rart ikke at kunne snakke.

    Henriette
    Tak, nu må vi se om det bliver så godt at den kommer på på arbejde :-)

    Karen
    Tak, nu håber jeg bare den bliver som tænkt, det ser godt ud indtil nu :-)

    Helle
    Tak, det er også meget spændende :-)

    Uldbegavet
    Tak :-) Den skal nok blive vist frem hurtigst muligt.

    Anni
    Tak :-)
    det er der også en her der gør, er lige ved ribben så det går hurtig.
    Ja var jeg sanger ville jeg ligge på toppen med den dybe,hæse stemme hihi

    Lykke
    Jeg arbejder på højtryk for at få den færdig, i bliver de første til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  11. Cecilia er både sjov at lave og rigtig fin at bruge. Jeg glæder mig til at se hvordan din udgave bliver :-)

    SvarSlet