Sider

søndag den 29. januar 2012

Jeg strikke igen

Paula fik mig tilbage fra min strikkekrise.
 Jeg strikker med en tråd Tvinni tweed og 1 tråd af  
Karen Noe`s Merino fine tynde uldtråd.


Den bliver blød, fin, let og bare så elegant, håber jeg :-)


Idag er der bestilt nyt garn fra Garnudsalg.dk, det er første gang jeg prøver derfra og
 jeg glæder mig meget til at se det.
Har indkøbt til to nye projekter, så nu er det ikke garnet der mangler, jeg kan bare gå igang.

Udenfor drysser den fineste sne ned fra himlen og jeg nyder det, med kaffe i koppen, det blødeste garn er på pindene, duften af påskeliljer i luften og her er kun den uro jeg selv skaber.

Til jer der ikke har set det, der er kommet nye modeller fra Geilsk, især Bredbånd frister og hvor ville jeg gerne have at den havde været på mine pinde lige nu.

Næste projekt er bestemt :-)

26 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle super fine farver. Det kan man da kun blive fristet af..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      I virkeligheden er den en smule mørkere :-)

      Slet
    2. Hej mutter ost
      Har stadig problemer med kommentarer.
      Godt hun fik dig på rette køl igen med strikkeriet - var helt bekymret for dig jo... for hunden å da.
      Skal man ud og kælke nu? eller snuppe en time mere ved bloggen med mokkaen?
      Ses imorgen, når vi er kommmet igennem masserne.

      Slet
    3. Øv det er da træls for dig med det bøvl.
      Ja hun blev min redning i denne omgang puha, jeg havde krise og jeg kan bare ikke undvære mit strikketøj, det er livsvigtig medicin :-)
      Nu er der købt slæde, så nu kan den lille dame slæde hele dagen :-)
      Ses

      Slet
  2. Det var da godt du kom dig og fik glæden ved pindene tilbage. Det bliver dejligt at se Paula lige om lidt, og ikke mindst at se mere til de kommende projekter, du har planlagt - og måske dit nye garn også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad igen, jeg savnede mine strikkepinde :-)og den ro det giver mig. Det skal nok komme til at gå hurtig på pind 6.
      Der skal nok komme billeder af garnet, når det kommer og hvad planen er med det.

      Slet
  3. det er åbenbart ikke kun sneen der drysser ned - men også projekterne ;o)
    godt du kom ud af 'krisen'
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja det er det :-) og det er dejligt igen at strikke og have nye projekter i vente.

      Slet
  4. Smuk farve du har valgt, godt du kom igang igen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er skønt at være igang igen :-)

      Slet
  5. Dejligt at du har fået gang i dine strikkepinde igen. Spændt på at se hvad du strikker. Bredbånd er snart på mine pinde

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu er det er let og blød poncho som bliver god her i kulden :-) Glæder mig til at se din bredbånd, den er super flot.

      Slet
  6. Det ser ud til at være en dejlig kombination af garn til Paula.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ihvertfald meget blødt og let, er spændt på at se den færdig :-)

      Slet
  7. Den ser lovende ud - din Paula:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg er også meget spændt og glæder mig til at se den færdig.

      Slet
  8. Jeg synes også den ser lovende ud. Paula i de skønne farver kan da vist kun betyde forår :)

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-)
      Desværre ser det ud til at vi må vente på foråret.
      Russerkulden skal lige forbi først.

      Slet
  9. Hvor er det godt, at du genfandt din strikkemojo og kom igang igen. Paula ser ud til at blive rigtig lækker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg også meget taknemmelig for, jeg har det meget bedre nu :-)

      Slet
  10. Smukt smukt. Hvad ender det med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Planen er Paula og den vokser pænt.

      Slet
  11. Hihi, nu er det ikke projekter der mangler. Garnet ser lækkert ud. Dueblåt ikk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nu er det vist bare tiden det kniber med hihi
      Nja det er lilla dueblå, ejj det hedder det vist ikke :-)men farven er super flot.

      Slet
  12. Paula er skøn og jeg håber du bliver lige så glad for din, som jeg er for min udgave. Farven er ihvertfald rigtig fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg håber, jeg bliver meget glad for den.

      Slet