Sider

søndag den 1. april 2012

Jeg var der sammen med MANGE ardre

I fredags kørte jeg til Ribe for, at handle lidt garn, 
det var der så ret mange andre der også gjorde.
Vi bevægede os som sild i en tynde og det var svært, at komme nogen vegne,
 køen for at betale var laaang.
Heldigvis ved jeg hvor de forskellige garner ligger så jeg vidste hvor jeg skulle lede, puha


Jeg har bestilt Geilsk bomuld/uld i råhvid til Sif og sammen med råhvid som bundfarve
skal de tre farver i venstre hjørne blive til sommer Nille.
Den rosa og blå shetlandsuld er lidt til lager ;-)


Mermaide er nu klar til, at få ærmer på.
Om jeg kommer til, at holde tidsplanen ved jeg ikke men jeg har en god mavefornemmelse.

Tre arbejdsdage venter inden jeg kan holder påskeferie, vi er en lille kerne
så jeg vil bage boller til onsdag som vi vil nyde til kaffen.

Rigtig god påske

24 kommentarer:

  1. Det ser godt ud både med garn og strik, jeg hepper på du når det.

    SvarSlet
  2. Tak ;-)
    Jeg glæder mig til, at lave lidt sommerstrik, måske fordi jeg savner varmen SÅ meget.

    SvarSlet
  3. Hvor har du købt meget lækkert garn og det bliver dejligt med lidt sommerstrik

    SvarSlet
  4. Lækre indkøb du har gjort , sif ser spændende ud .... Du er bestemt ikke den eneste der savner varmen , jeg længes også efter sol og varme :-)
    God søndag .

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Lige nu drømmer jeg om en dag som sidste søndag hvor jeg sad ude i solen og havde det fantastisk.

      Slet
  5. Garnet er fin. Jakken ser flott ut. :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, nu bliver det spændende at se hvad det bliver til.

      Slet
  6. Dejlige indkøb, som er værd at stå i kø for. Glæder mig til at se, hvad du får ud af dem.
    Rigtig god påske til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt værd, det er trods alt mange penge ;-)¨God påske til dig også.

      Slet
  7. hej
    sikke en masse dejligt garn du har fået købt og altid godt med gode tilbud.
    Jeg har set du har strikket salt og peber i flere omgange og jeg er vild med denne model men har nogle spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig med.
    kan du fortæller mig hvad den måler rundt omkring. du ved bryst og hofte, bare så jeg ved hvilken str. jeg skal købe når jeg skal strikke den, har set på den model mange gange men kan ikke finde nogle mål.
    jeg vil høre om du har fundet et sted man kan købe påskriften uden garn, for det kan ejg ikke selv finde... og ved ikke rigtig om jeg vil have det garn der følge med.

    have en god søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-)
      Ang salt og peber, har jeg strikket min i geilsk uld i str L/XL, den måler ca 110 i brystvide og ca 120 om hofterne ;-)
      Opskriften har jeg købt hos Ribe broderi og garn uden garn til.
      God påske , skriv hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

      Slet
  8. Hej Majbritt
    Så gik der lige et kvarter før jeg fik lov til at skriv. Hm den ski.. computer.
    Hvor er det fint. Lige nu er jeg lidt vild med det grønne garn. Jeg glæder mig til at se, hvad du mon tryller. Jeg vil også glæde mig til boller onsdag - jeg fikser lidt andet godter:-) glæder mig til en arbejdsdag i gode kollegers lag.
    PS. Hvor bliver Bundgaard glad for den bluse. Jeg har lige fået vasket min skønne kjole.. glæder mig til at få den på igen.
    KH Mæ

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja min er ikke bedre, det kram....
      Jeg glæder mig til at lave noget let og sommerligt.
      Lige nu er jeg meget nervøs over de kære ærmer, hun har jo lange arme ;-)
      Håber jeres Mc tur gik godt, vejret var jo helt fantastisk.
      Kh ost

      Slet
  9. Superlækre sager du fik med hjem - når der er gode udsalg gør det ikke noget at stå i kø :-)

    Åh, den Mermaid ser vel lækker ud - og snart færdig!!! Synes stadig det er utroligt flot at du strikker den for din kollega (øh, er det ikke til en kollega - eller en veninde?).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Det var dejligt at gå derfra og føle at jeg havde fået gjort et kup ;-)
      Det hjælper godt på den, jo det er til en kollega :-)

      Slet
  10. Den bliver flot, den Mermaide ..
    og også flot garn, har fået købt. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også ganske tilfreds med begge dele.

      Slet
  11. Uha, hvor lækre sager du har købt. Både din Sif og din sommerNille bliver da rigtig gode, dem glæder jeg mig meget til at se mere til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Jeg tror også at Sif og sommernille kommer til at overhale bredbånd :-)

      Slet
  12. Ih, det ser laekkert ud. Staa i koe??, Hvad goer man ikke for et garnnoegle (smil).
    Rigtig god paaskeferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Man gør rigtig meget hihi
      God påske til dig også ;-)

      Slet
  13. Så dejligt med udsalg hos Maren - men uf, der er mange mennesker!!! Lækre ting du har fået med hjem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fantastisk og jeg gør det glædeligt igen til næste år ;-) fik du også handlet??

      Slet