Sider

søndag den 6. maj 2012

TRILLE-RILLE

Den lille trøje er nu færdig.
I mandags kom en af vore kollegaer og fortalte, at en lille ny er på vej, 
så til efteråret har vi tre kollegaer på barsel ud af 9 :-)

Da den var færdig viste jeg den til Kasper og spurgte om den var ok ?
Kasper svarede: Jeg var ikke klar over, at babyer skulle være så sexede :-)
Ha ha den dreng er bare herlig.
Måske jeg lige laver nogle små futtere til?





Faktaboks:
Design: TRILLE-RILLE
Garn: Højlandsuls fra garnudsalg og shetlandsuld fra uldgården
Garn fra lager: Ja
Anvendt: I alt 85 gram, 5o gram af den lyse, en lille smule af den orange og ca 35 gram af den mørke.
Købt hos: Opskriften er købt hos den lokale Garnkælder for mange år siden.
Pind: 3
Str: 0-3 mdr.
Hot/not: Den er super sød og nem at få på de små pus
Ændringer: Strikke lige efter opskriften.

23 kommentarer:

  1. En sjældent sød babytrøje - der er virkelig noget over de farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, der er nemlig noget over de farver, det er ikke sidste gang de er brugt sammen. Der er jo flere der venter sig.

      Slet
  2. Hvor er den bare fin,
    dejligt at se den strikket op.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har efterhånden strikket den i mange farvekombinationer og den er super god.

      Slet
  3. Herlig kommentar , og super sexet trøje :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg grinede også af ham :-) hvor mon han lige fik det fra?

      Slet
  4. Hej Majbritt
    Skøre dreng:-)
    Men hvor er den skøn - lige i Lenes ånd:-) - hvis det er til hende. Ja.. der er vel ikke flere gravide eller? - nu stopper de altså med alt deres pjat:-)
    Nå men så må vi gamle passe biksen.
    Skøn er den.
    KH J

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er så, men det er ikke fra mig hihi
      Jeps det er til Lene og hun er vild med den, den faldt lige i hendes smag og dem derhjemme.
      Nej..... ikke flere jeg magter det ikke, tror resten er for gamle hahahah ik??
      Vi kommer til at klare ærterne, det skal nok gå :-)
      kh den modne brie

      Slet
  5. hej
    den er super fin.. den lille baby der får den bliver hld varm og fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den lille pus skal ikke fryse :-)

      Slet
  6. Hvor er den bare flot. Jeg er helt vild med den. Smukke farver du har valgt at sætte sammen og hvilken smuk sætning: jeg var ikke klar over, at babyer skulle være så sexede :-) han er bare herlig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Modellen r nem og så er den bare kær. Nej jeg vidste heller ikke at de små kunne bliv det i hjemmestrik, men det må være farverne, han er lid sjov ham Kasper :-)
      Jeg tager det som et kompliment og anerkendelse af at han synes om det jeg laver :-)

      Slet
  7. Hvor er din farvesammensætning lækker eller skulle man sige sexet;))))) han kan noget den dreng;))))
    Jeg har også lavet modellen flere gange. Den er også hyggelig at strikke synes jeg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hihi ja jeg ved det ikke hihi Jeg nyder også at strikke den og den bliver forskellig hver gang og så er det jo sjovt at se de små i dem.
      Der kommer nok flere herfra.

      Slet
  8. Kunne nemt blive et enme til genboens nyfødte søn, selvom han snart har fået så meget... Kan ikke lade være..:o)
    For den er super flot og kommentaren fra din søn ligeså. Sexede babyer er det bedste..:o)
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Det kan være svært at begrænse sig, der er så meget man har lyst til at strikke.
      Den lille bliver super sød i den :-)

      Slet
  9. Dejlige farver. det ser sødt ud, med de forskelligtfarvede knapper også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja jeg ville have en orange med og de er alle fra mit knappeglas det er dejlig,t at kunne bruge det der er i den.

      Slet
  10. Hvor er den sød, den skal nok vække glæde.

    SvarSlet
  11. Det er da herligt med sådan et baby-boom :-) Sød, lille babytrøje - meget fine farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  12. Tak
    Jeg glæder mig også til, at få lov til, at gå lidt amok i strik til de små pus, jeg kan bare strikke siger de hihi, uhh det bliver skønt.

    SvarSlet