Sider

lørdag den 14. juli 2012

Farveskalaen er bred

Igennem årene har jeg fået strikket ret mange sæt dukketøj faktisk er det blevet til over 50 sæt
Idag skulle der ryddes op, ligges sammen i skuffen som rummer de  mange sæt.

Jeg har nydt, at strikke dem og Katrine har fået rigtig mange timer til,
 at gå med, at lege med det og sine dukker.

Det er alt lige fra, kørepose, poncho, badedragt, kjoler, jakker,
 bukser, trøjer, futter, nederdele, hatte og dragter.

Der kommer ikke flere sæt til, 
selvom Katrine sagtens kunne bruge mere efter hendes mening :-))





15 kommentarer:

  1. Neeej, hvor er det fint. Du er bare super sej med de pinde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak
      Jeg har også øvet mig i maaange år :-))

      Slet
  2. Åh ja, jeg har også strikket meget dukketøj, sjovt lige at huske på

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver gang et nyt sæt kom på pindene har hun glædet sig og ventetiden har været uudholdelig for hende. Det har været en fornøjelse :-))

      Slet
  3. Ih, hvor er de fine og fantasifulde :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det godt gået, sikke en oplevelse for sådan en lille pige, at få det ene skønne dukkesæt efter det andet. Det er nogle meget fine sæt du har strikket. Dukketøj er sjovt at lave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) hun har glædet sig hver gang og har brugt det rigtig meget. Det har også været rigtig sjovt at lave ;-)

      Slet
  5. og du mener ikke at du er en strikkeørn???? hm.... tror jeg da vist nok lige at du er.
    Leder efter let ponchomønster til Marika.. har ondt i min nakke af at strikke på vesten.
    God aften.
    Kh mæ

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi tak Jette :-) heg har bare øvet mig i mange år. Skal jeg se efter noget mønster?

      Slet
    2. Åh... ja gerne... har selv lige forespurgt på min blog.
      Hvad laver I mon? altså udover at gennemtæske mig i wf??

      Slet
  6. Hold da helt op, sikke en samling - og med så fine detaljer på meget af det :-) Kan godt forstå, dine piger må være glade for sådan et par bugnende skuffer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak det er blevet lidt af en samling :-))hun er også glad for den.

      Slet
  7. hold da op - jeg skal da love for, at du har dukketøj så hat ten passer :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja når det ligger der kan jeg ikke forstå at det er blevet til så meget, det har været rigtig sjovt at lave :-))

      Slet