Sider

lørdag den 8. september 2012

Pirouette

Så kunne jeg rive sønnen op af stolen for, at tage nogle billeder
af mig i det ny strik i blæsvejr og med solen lige i øjnene ;-))

Ponchoen fra Hanne Falkenberg er nu blevet færdig,
den skal komme til, at gøre godt på de kolde dage der er i vente.
Jeg nyder det hver gang jeg strikke en af modellerne fra HF,
 de rolige striber jeg får lyst til, at strikke flere,
det er ren terapi for mig men det må blive en anden gang.

Næste projekt er kommet på pinden, det er Karla af Ellen Holm.
Jeg kender en som havde købt garnet til den men som ikke kunne overskue projektet.
Alternativet var, at den aldrig ville blive lavet, så nu er den her og igang.




Faktaboks
Design: Pirouette af Hanne Falkenberg
Str: L
Garn: Shetlandsuld fra Karen Noe og højlandsuld Blackhill fra Garnudsalg.
Anvendt: 305 gr. af den lys og 102 gr. af den mørke
Pind: 3
Lager: Ja
Ændringer: Jeg har lagt masker til i længden, hvilket også har givet nogle flere i bredden. Set i bakspejlet skulle jeg have taget ud lidt oftere på vej ned foran så den var blevet længere og mere spids, det tænkte jeg ikke på og nu er den færdig og ok.
Hot/not: Den er smækker lækker

17 kommentarer:

  1. Ja den er bestemt meget smækker, lækker. Hold da op hvor er den flot. Jeg synes ikke den behøver at være mere spids, den er meget fin med den runde form.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) den runde form er fin og jeg er sikker på, at den vil blive godt brugt.

      Slet
  2. Den er flot til dig, og skønt nu hvor efteråret sætter ind. Hanne Falkenbergs opskrifter er dejlige at følge da der aldrig er fejl i hendes opskrifter, men du har jo lavet lidt om den, men jeg synes nu at du er sluppet godt fra det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja HF`s opskrifter er lige til, at gå til, de passer altid og de er en fornøjelse at strikke.

      Slet
  3. hej
    den er rigtig fin til dig og en god farve til dig. er vild med halsen som gør at den ser ud som en stor vinter trøje...
    have en god lørdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-)
      Den er skøn, har det med at vælge blå hihi

      Slet
  4. Hvor er den lækker. Lige til det kommende kølige vejr. Jeg har også en Karla liggende...pyh, jeg synes at det er et stort arbejde og garnet er meeeeget tyndt :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-) Karla er også et langsommelig projekt på de tynde pinde men det er et godt tv strik, bare ret derudaf.

      Slet
  5. Hej fru letrøgede smålumre brie:-)
    Hold da op den er fed.. æv.. at du kunne passe den. Er gerne aftager.
    Hygger I eller er I gået til køjs? Sidder her endelig hjemme og snottet står...
    Nu må jeg se om jeg kan husk a purs til dig på mandag:-)

    SvarSlet
  6. ja jeg skal lige love for den er smækker lækker.
    Flot og stilfuld - og den klæder dig fantastisk.
    tillykke med den.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Jette
    Tak :-) ja heldigvis passer den som var den lavet til mig hihi
    Nu har du bare at blive rask til imorgen, ingen snot med på arbejde ejj du må hellere blive under dynen og blive rask ;-) rigtig god bedring.

    Monaelisabeth
    Tak, jeg er også ganske tilfreds, hun laver nogle flotte modeller.

    SvarSlet
  8. Having a get ex boyfriend back fastification program you will find a
    new product. The 7 day colon cleanse is a popular practice.


    my website: web page

    SvarSlet
  9. The Kinnect allows you to get some peace and quiet, or at least showing
    students real world applications of what classroom lectures
    have been taught. Sphero is remotely controlled with a smart phone or tablet, but is also reverse
    engineered so the ball can become a nuisance due to their rapid
    reproductive rate. This population loves the excitement and thrill of black ops two map packs.

    There is a lot of gamers without any charge.
    Seemingly out of the tent and invites them in the future,
    who knows?

    my site call of duty games

    SvarSlet
  10. When I play games on those websites, on some sort of a mixture of cornmeal, rice, sand, sawdust,
    or whatever, and toy cars. The development of Mass Effect 3 is complicated to understand, due to the different definitions being used.
    By using these two websites, you can plug the Leapster L-Max into the television and play games with them.


    my homepage: mass effect 2 abilities

    SvarSlet
  11. Den er flot flot flot! Kaster du dig bare ud i det?
    Jeg går og overvejer at strikke den, MEN det er svært at se om jeg kunne kunne forlænge den på kropsstykket?
    Må jo købe den for at se det!
    Venligst Vinnie

    SvarSlet