Sider

mandag den 31. december 2012

Årets sidste dag

skal fejres og vi er klar :-)


Lidt status på mit strikkeri, 
jeg har strikket ca 5060 gram garn op, 
det er da trods alt en del.

Har en lille aftale med mig selv om,at garnlageret skal nedbringes lidt.
Men lidt må der købes om supplement, det ved jeg på forhånd.

Et nyt projekt er på pindene og flere står i kø....
jeg mangler lidt garn til den ene, en opskriften til en anden og 
masser af tid til det hele :-)

Bloggen er et fantastisk forum som giver mig mange dejlige stunder.
Jeg glæder mig til, at følge jer i det nye år. 

Håber i får en dejlig aften med dem i har kær.

Ønsker jer alle et rigtig godt nytår.



16 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår :-) Det er sjovt at gøre status og opdage, hvor meget man egentlig nåede alligevel - ha´ en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  2. Tak ilm Lene
    Ja det blev da synlig at jeg alligevel får noget strikket :-)
    God aften til dig/ jer også.

    SvarSlet
  3. Rigtigt godt nytaar og tak for et dejligt blogaar.

    SvarSlet
  4. Godt nytår , tak for inspiration og indlæg , "ses" i 2013 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ilm Birthe "ses" i 2012 det gør vi :-)

      Slet
  5. Tak skal du have. Jeg er også glad for at følge med i din hverdag, som du er i min.

    Jeg takker også for den inspiration du har givet mig i det gamle år.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Det var ikke så lidt garn der bliver omsat i det lille hus...jeg glæder mig til at se mere, og blive inspireret til at strikke endnu mere end jeg allerede gør ;-) God nytårsdag til dig og dine ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg blev også selv lidt overrasket. Strik er en skøn ting som jeg nyder MEGET :-)

      Slet
  7. 5 kg garn er da immervæk en del! Du har været flittig. Hos mig nedbringes lageret nok ikke - jeg eeelsker garn ;-)
    Selv om vi nu er i gang med 2013, vil jeg ønske dig et rigtig godt nyt år. Jeg følger med med glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) jeg håber at nedbringe det bare en smule :-) nu må vi se om det lykkedes for mig. Glæder mig også til, at følge med dig i 2013.

      Slet
  8. Du spurgte på min blog om, hvilket garn Ella Ponchoen fra Holme Samsøe er strikket i. Den er strikket i højlandsuld fra garnudsalg.dk - en cone 2 trådet, og 2 små ruller 1 trådet. Ponchoen strikkes på pinde nr hhv 6 og 7. Det garn har været absolut overkommeligt i pris - som jeg lige husker det, er det på den rigtige side af 200 kr :o)

    SvarSlet
  9. Tak Monaelisabeth for dit hurtige svar :-)Jeg vil lige se derind hvad der er af muligheder.
    200 er da en meget fornuftig pris :-)

    SvarSlet