Sider

søndag den 10. marts 2013

Håber jeg når det

Katrine har bestilt et par plusvarmere,
 nu er det ikke fordi hun giver mig særlig god tid til, at lave dem i :-) 
De skulle gerne være klar til, at hun kan tage dem på i skole i morgen tidlig. 

Nu ved den lille dame godt hvad hun vil have og her er hendes krav. 
De skal være i sort bomuld, det blev nu til bom mix.
 Der skal være en snoning midt på overfladen og to knapper på, i blå.
Mor kan du ikke lige lave det? jo jeg kan da gerne prøve :-)


Jeg må vist hellere passe pindene og gøre et forsøg på at nå det. 
Udenfor hvirvler sneen og det blæser og er piv koldt.
Alt imens pindene arbejder vil jeg nyde en kop go kaffe og at jeg kan være indenfor
 og ikke behøver gå ude i kulden.

2 kommentarer:

  1. Altså de kære unger, men selvfølgelig gør vi hvad vi kan, min søn ønskede sig tykke strømper fredag til brug søndag, de var klar, så jeg glæder mig til at se de færdige pulsvarmere imorgen :))

    SvarSlet
  2. Ja de kære unger. Du er da hurtig, strømper er ikke min ynglings strik, jeg snor mig udenom så længe jeg kan :-)
    Må vist give de plusvarmere lidt opmærksomhed :-)

    SvarSlet