Sider

mandag den 11. marts 2013

Jeg nåede det plus lidt mere

Et par puldsvarmere lå her til morgen klar til Katrine. 
Jeg havde ellers forberedt hende på at det ikke var sikkert,
 at jeg nåede det, heldigvis lykkedes det.


De er strikket uden opskrift, slog 40 masker op, strikkede rib 18 pinde. 
Skiftede til p 4 og så en snoning. Der er brugt under 50 gram bom-mix.
Så to knapper på som hun selv havde valgt i Ribe og vupti :-)





Igår imellem alt det andet lavede jeg også mysli, mums siger jeg bare.
Rene gode sunde sager :-)
Finvalset økologisk havregryn fra Gram slot, hørfrø, græskarkerner, solsikkekerner, nøddødeflager blandet med akacie honning.
180 grader i 12 min, ude og blandes igennem, herefter 6 min i ovnen igen.
Det smager SÅ lækkert :-)

16 kommentarer:

  1. Fine pulsvarmer. Hjemmelavet musli, der findes ikke bedre

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak nej det er ret lækkert :-) og smager super godt.

      Slet
  2. Det lyder også rigtig lækkert. Hvor længe kan det holde sig, når det er færdigt?
    Pulsvanterne er rigtig søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) det ved jeg ikke, det er første gang jeg har lavet det :-)

      Slet
  3. SÅDAN godt gået ,de er blevet super flotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte ja heldigvis og hun blev bare så glad :-)

      Slet
  4. så fine pulsvarmere - og mums det er lækkert det musli.. her kan ungerne jo så ikke lide nødder - så jeg har de skønne sager helt for mig selv.
    VI ses.
    KH mæ

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette :-) her får jeg det nok også for mig selv, men det er da ikke så ringe hihi

      Slet
  5. Superflot at pulsvarmerne blev færdige. Din musli ser lækker ud.

    SvarSlet
  6. Superfin gave du har lavet!
    Müsli så også veldig godt ut.... :o))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak de er taget i brug og godkendt og jeg nyder myslien :-)

      Slet
  7. Hei, en navnesøster nesten! Jeg har kalt meg Knittingbird en gang da jeg prøvde meg på engelsk blogg, men holder meg ellers til Fuglemamma og den skandinaviske bloggeverdenen nå. Vakre pulsvarmere. Og sånn "fuglemat" er godt ja:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej ej hvor sjovt :-)Det smager også dejligt og det svinder i det så måske jeg skulle lave noget nyt :-)

      Slet
  8. Rigtig fine pulsvarmere godt du fik dem færdig til tiden. Uhm det mysli får jeg da lyst til at lave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) jeg kan anbefale hjemmelavet mysli det smager fantastisk :-)

      Slet