Sider

torsdag den 21. marts 2013

Påskeferie lige om lidt

Jeg tæller timer ;-) for imorgen når jeg forlader kontoret har jeg påskeferie 
og jeg glæder mig SÅ meget.
Det er en ferie jeg ser frem til og trænger til ikke fordi vi har lagt store planer om 
aktiviteter vi skal nå. Nej vi skal hygge os, have nybagt morgenbrøg, nyde kaffe ekstra længe.
Har vi lyst smutter vi ud i verden og hilser på ;-)


Et strejf af forår vil jeg have ;-)  derfor står de smukke tulipaner og pryder i stuen.
Øj strikketasken skal findes frem. 
Imorgen lige efter arbejde skal jeg til helbredende håndarbejde i
det grønne område.

8 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie, med afslapning og langsomhed :0)

    SvarSlet
  2. Også her er nedtællingen i fuld gang.
    Og sjældent har en ferie været så tiltrængt ! :o)
    så også jeg glæææder mig.
    Du ønskes en rigtig god og afslappende ferie
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona
      Ferie er bare dejlig. Du ønskes en dejlig en når du når dertil.

      Slet
  3. Jeg ønsker dig en dejlig påskeferie med masser af hygge og strik.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hej mutter. Så virker skidtet. Noget med flueben de rette steder. Sikke da en smuk buket. Emmer af forår, som man ikke rigtigt mærker tl. Øv bøv bussemand. Du har så meget fortjent din ferie. Gid du må nyde hvert et øjeblik. Jeg er næsten ferieklar men krise uden garn. Må afsted mandag. Kan du have en skøn weekend og rigtig god ferie. Kg mæ

    SvarSlet
  5. Godt det kom til at virke :-)Jeg glæder mig også til at nyde dagene, nu skal der drikkes en god kop te og med lidt godt chokolade til ;-) ikke nogen dårlig bytte.
    Du må afsted efter noget, jeg må også på lageret og se hvad det næste skal være.
    Tak ilm.

    SvarSlet