Sider

lørdag den 6. april 2013

Nyt garn

Igår kom der nye forsyninger af garn i hus.
Først modtog jeg en ventet pakke fra Garnudsalg, med den dejlige højlandsuld.
Det er lammeøre til venstre og rullesten til højre.


Senere smuttede vi til Ribe for der var udsalg af den slags som 
jeg ikke ville gå glip af :-)



Babyalpacaen fra BC er bare for lækker, 
de tre grå er ens og den grønne måtte bare med.


Det blev også til det nye hæfte fra Annette Danielsen, Daffodil og
 tre nøgler Lace garn fra Rowan i lys lyng.

Hvad er så planen med alt dette???

Jo jeg vil strikke smuksakker som
Relief, Sukkertrøjen og Daffodil.

Uld er min favorit fiber, at stikke i
 hvilket også kan ses når jeg ser tilbage på det jeg har strikket. 

Der er dog noget der mangler for, at jeg kan udfører mine planer helt :-)
lidt alpaca fra Garnudsalg som jeg snart håber kommer på hylderne igen.

Dejlig lørdag aften

16 kommentarer:

  1. Uhmm... Lækre sager.
    De er smukke sammen, rullesten og lammeøre.
    Kunne du købe Daffodil uden garn, eller er det et hæfte med flere opskrifter ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      tør næsten ikke at skrive det, ja jeg har købt opskriften uden garn :-)

      Slet
  2. Så skønne garner du har fået fingre i, og smukke ting der er planlagt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja det bliver meget spændende, men det burde jo være de lette og tynde sager hihi efter årstiden.

      Slet
  3. Lækkert garn du har fået .
    Og flotte ting du har planlagt.
    Sukkertrøjen strikkede jeg selv for nogle år siden, og den er jeg glad for.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jeg så den strikket op i Ribe og hold da helt op hvor er den flot.

      Slet
  4. Meget enig .... Uld at foretrække og lammeøre og rullesten skulle også være på vej hertil
    Ellers også lækre sager fra Ribe
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-)) det er skønne farver. Tak synes jeg fik mig begrænset ret godt hihi

      Slet
  5. Dejlige ting du har fået med hjem, fra Maren. Var der selv idag (igen), der var utrolig mange garnkvinder. Det jeg kom hjem var det jeg glemte sidst :) - skulle nemlig bruge noget til et syet tæppe, men uden at jeg vidste det så hoppede der lige noget garn i kurven også... så nu er lageret fyldt op et stykke tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, der var også mange garn glade kvinder i fredags. Glæder mig til at se hvad der bare ville med dig hjem hihi

      Slet
  6. Lækre ting du har købt både hos Garnudsalg og i Ribe. Jeg har selv modtaget en sending fra Garnudsalg i torsdags. Deres Højlandsuld i farven sensommerløv og Kid Mohair Silk i grøn. Jeg havde tænkt at strikke de to tråde sammen - håber det bliver pænt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er rene lækkerier :-) Glæder mig til, at se dine indkøb og hvad du skal lave.

      Slet
  7. Laekre indkoeb. Der er noget at gaa i gang med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja der er vist til noget tid hihi

      Slet
  8. Hej moster pling pling
    Sikke lækkert garn og så lækre farver. Men jeg sidder og bliver noget nervøs for om du nu har nok garn. Godt der kommer mere til dig.
    Mit garn er fantastisk og jeg er i fuld gang. Dog overså jeg at min pind er 60 cm og ikke 80. Tror du de har knit Pro på borgen i Varde? Hvad laver i på en snefuld søndag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, dit var også lækkert :-) Jeg får aldrig for meget hihi pyt du bruger bare den pind 60 du har ellers kan du låne en.
      Nu kalder stolen, hold nu op hvor jeg glæder mig til at vi atter får sofa, jeg savner en hjørne at sidde i ;-))

      Slet