Sider

lørdag den 27. april 2013

Sådan forsvandt St. Bededag for mig

Dagen startede tidlig hvor jeg fandt en god plads i sofaen. 
Vi har endelig fået sofa igen efter ingen, at have haft i godt 5 uger. 

Ventetiden har været det værd, den passer perfekt til pladsen og 
i hjørnet med benene oppe er der en skøn udsigt ud i haven,
 tror bestemt det må blive min plads :-))

Constanze er blevet færdig
Den er strikket nedefra og op, en metode jeg ikke lige anvender foreløbig da jeg synes
 det er bøvlet og man skal strikke langt inden man har en fornemmelse af størrelsen. 

Omvendt havde jeg nu strikket fra oven og ned havde jeg kunnet justere undervejs.
Og jo havde jeg kunnet gøre det om ville der være ændringer :-))

Vi får se, måske bliver den her eller også får den ny bruger.





Faktaboks
Design: Constanze fra Drops
Garn: Blackhill fra Garnudsalg
Forbrug: 305 gram
Knapper: 5 stk købt til trøjen
Farve: Skovbær
Pind: 3-3.5
Str: xl
Lager: Garnet havde jeg på lager
Hot/not: Tror den bliver ok. Ærmerne er lidt smalle, men det er vist en vanesag

8 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig sommer sag, fin farve og model.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Tak Yt :-) Farven er rigtig skøn og måske bliver den et sommerhit :-))

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den flot og i en dejlig frisk farvr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) farven er helt i top kunne sagtens finde på, at strikke mere i den.

      Slet
  4. Den er da rigtig sød. Vild med farven (tror faktisk at jeg selv har den på lager;-).
    Jeg tænker om man ikke bare kan "vende" opskriften om ? Så udtagninger bliver til indtagninger og omvendt - Så kan man starte oppefra i stedet.

    SvarSlet
  5. Tak Kirsten
    Det med, at vende opskriften det har jeg ikke lige tænkt på, det kan man vel godt ;-)) måske det skal afprøves.

    SvarSlet
  6. Hej mæ
    Den er bare så smuk og så fin i farven. Er der noget galt med den da du skriver, at det kan blive til en anden bruger?? den er super skøn. Jeg er vild med den. Men det er jeg jo med alt hvad du laver.
    Pas du på at der ikke kommer en ash-crack i den sofa:-)
    Vi ses snart til the big konference...
    Kh mæ
    PS: I min sofanesa er der all-ready en ash crack. Jeg vil ind og gøre den større om lidt.

    SvarSlet
  7. Tak Jette
    Hihi jeg skal nok passe på sofaen :-) Det er fordi den måske godt kunne sidde lidt løsere og måske ikke, jeg er vist bare lidt vanskelig. Jeg nyder at strikke det og glæder mig til det er færdig og når det så sker ja så er der 1000 små menèr.
    Ja det bliver en stor dag, håber jeg.
    Pas du nu på din sofa og den ash crack der er ved at udvikle sig.
    Ses
    Kh mæ

    SvarSlet