Sider

lørdag den 1. juni 2013

Ikke alt strik går som forventet

Da jeg fik min color affection af pinden var det ikke de pæneste eder der kom fra min mund. Den røg i vaskemaskinen i håbet om, at den kunne trylle den i form.......
 Det hjalp ikke den ser bestemt ikke ud som jeg havde tænkt, at den kom til, at se ud.
Lige nu har jeg ingen anelse om hvor det er gået galt henne jeg troede, at jeg strikkede og fulgte opskriften slavisk, det gjorde jeg vist ikke.


Når jeg svinger den over mine skulder lander det grå lige på den ene og det ser ikke værst ud med NEJ hvor er jeg træt af, at den ligner en Dromedar.
Jeg drømte om et blødt, stribet  sjal/tørklæde men det fik jeg SÅ ikke lige.

Nu vil jeg trøste mig med et par omgange på min Relief, den ser lovende ud og det håber jeg holder.

14 kommentarer:

  1. Hvor er det ærgerligt. Jeg kan desværre ikke se, hvor det er gået galt, jeg har nemlig ikke selv strikket det endnu

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er så øv, alle dem jeg kan finde på nettet ser så flotte og lækre ud, bare ikke mit. Måske jeg prøver igen.

      Slet
  2. Mit ser nu ud lida ala dit,måske knap så stor en bue som i dit det lysegrå stykke ???,mit blev så så lille at jeg aldrig har brugt det,måske skal du strikke et fra Stephen West istedet for ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser ud som om buen skulle være vendt om, men det kan man jo ikke ?? tror heller ikke denne bliver brugt. Den kommer i kategorien læring/ud.
      Er hans gode? kender ikke lige noget af hans.

      Slet
  3. Jeg må nok indrømme at jeg synes den er superflot...har du haft den spændt ud :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) nej den er rystet og lagt i form som jeg gerne ville og troede jeg kunne. Måske det ikke er nok?

      Slet
  4. Det er da bare noget så ærgeligt .. den ser godt nok lidt underlig ud i faconen - noget ideer har jeg ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så, jeg må vist prøve at spænde den ud for at se om det hjælper.

      Slet
  5. Jeg tænker altså også lidt i udspændingsbaner .. Og så bagefter presses. Mon ikke det kan rette noget op på dromedaren ? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at jeg må have fat i de wirere og prøve at spænde den ud og jeg håber det hjælper på min dromedaren hihi

      Slet
  6. Hovsa mutterlil.... Hvad skete der lige der? Det er vildt flotte farverig strik. Men formen er lidt anderledes. Forleden på job snakkede vinom at vi terapeuter er lidt skæve i det. Alt sårn lidt anderledes end de andre. Tag du den på imorgen så er du et levende bevis.
    Jeg skal montere en pingvin og jeg gider ik da. Er træt i kasketten idag. Vi glæder os meget til lørdag.
    Kh jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ved det ikke helt, men jeg ved at det ikke gik som forventet :-) ja andreledes det er vi, nogle gange mere end andre hihi. Det bliver skønt på lørdag, pas på legoland vi har planer om at komme forbi parken :-)
      ses til en dejlig dag i morgen
      kh ost

      Slet
  7. Om du viker in dromedarpuckeln får du ju extra värme på nacken. Det är ju prima.

    SvarSlet
  8. Ja det er jo også rigtig :-))

    SvarSlet