Sider

torsdag den 20. maj 2010

En sommerdag i maj




Tirsdag den 18 maj sluttede et årti af mit liv og et nyt er begyndt. Jeg blev 40 år, puha det har givet noget, at tænke over. Gør jeg det der betyder noget for mig og mine kære?? Er der noget jeg vil opleve? osv osv der er mange tanker og reflektioner. Der har været både triste og gode oplevelser jeg vælger, at have fokus på alle de gode. Jeg have en rigtig hyggelig dag med sang, gæster, gaver, kaffe og masser af hygge og vejret var fantastisk. 

En speciel gave fik jeg også, af min lunefulde mand :-)


De næste to weekender er der inviteret gæster og der er tænkt veninde hygge på en dejlig sommerdag. Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden byder.


1 kommentar:

  1. Hej Majbritt
    He he... så kan du ikke længere gemme dig. Sikke en fin blog du har - nu kan jeg følge med. Pludselig er vi ikke længere så hemmelige.
    Vi ses imorgen.
    Jette

    SvarSlet