Sider

onsdag den 13. april 2011

China Grøn te


I gågaden i Ribe ligger der en lille kaffe/te butik, ikke nogen fancy butik, man får en  oplevelsen af lidt gammel Ribe, jeg er vild med den.

Kinesisk grøn te bundet med en gul chrysantemum, en rød blomst og en hvid jasminblomst i midten.
Smagen er blid og den er lys i koppen.






Her sidder jeg så og nyder duften og den grønne smag, det er afslappende, strikketøjet er lige ved hånden og solen varmer så skønt.

De huslige pligter kalder snart, jeg er klar.






6 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggestund ! batterierne bliver ladet op igen.

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt
    Nøj det lyder hyggeligt - har du købt teen sådan? eller er det noget dims du har puttet i?
    Kan du have en skøn aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Så deilig å kose seg med en god te:)

    SvarSlet
  4. Hej gamle Ole
    Jeg havde jo kæmpe forventninger til teen... var topklar til krimi og "smuk" te... men smagen var ikke smuk - men klart en mere visuel nydelse.
    Men OK var jo advaret.
    Nøj hvor bliver min kjole smuk.
    KH Jette

    SvarSlet
  5. Helle Det er skønt at sidde med te og nyde solen.

    Jette jeg er mest til den te vi fik på arbejdet, hihi den anden er meget grøn, med smagen af tang.
    Jojo din kjole bliver smuk, er også vild med den.

    Ulla-Bella En kop god te er nu godt og ret så hyggelig ;-)

    SvarSlet
  6. hi hi ja.. den smager af tang.. pueha... det må man ikke sige, men den var lidt fæl.
    Jeg vil se om ikke bønnespiren har den anden - hvad hedder den? er det samme blomst eller tror den er parfumeret?
    KH Jette

    SvarSlet