Sider

fredag den 22. april 2011

Næsten færdig

Jette`s salt og peber i uld/bomuld fra Geilsk er lige der hvor jeg bliver nødt til at Jette vurderer om der skal en ekstra rille på.
Pga af at den bliver strikket på pind 3 bliver den ikke så lang som mønsteret siger, er spændt på hvad hun siger og hvordan den passer hende.....




Igår gik dagen med at plante krukker, to nye blev indkøbt og skal plantes til idag, have møbler blev vasket og grillen blev tænd, vi sad ude til 21.15 det var helt fantastisk.

De flotte blomster står i vores bed, de er meget farvestrålende. Vi glæder os til at de bliver større og kommer til at fungere som læhegn.

Endnu en dejlig dag er begyndt ;-)

Rigtig god påske










7 kommentarer:

  1. Hej Majbritt
    Nej, hvor bliver Jettes salt og peber bare flot. Lyder hyggeligt med nye krukker og blomster.
    God påske til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Hvor er din Salt og Peber flot. Rigtig dejlig farve.

    Rigtig god fornøjelse med krukkerne. Det er sååå skønt at vi endelig kan komme igang med alle disse dejlige sysler.

    Også god påske til dig og dine.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Hvor bliver den salt og peber god. Jeg tror at jeg må have mig sådan en.

    SvarSlet
  4. Hej Majbritt - hvor er den smuk.. glæder mig til at prøve.. hvor lang er den??
    Jeg er jo heller ikke så lang:-))
    Det lyder skønt med blomster. Jeg har måttet nøjes med forårsløg - slås lidt med Poul om den have.
    Er misundelig på mokkaen med chokoladespray...
    Ses.

    SvarSlet
  5. ih, en fin udgave af salt og peber! Jeg har også et kit liggende, som jeg satser på at starte op på i weekenden :-)

    SvarSlet
  6. Henriette Ja den er lækker, jeg er vild med blomster.


    Majbrit Tak farverne er dejlige og det er lækkert. Tak ilm

    Merete Tak, det kan anbefales, den er lækker, jeg er også vild med den.

    Jette Den måler nu 60 cm (min måler 70 cm)så du må prøve den. Mokka med chokolade spray, det er mums. Krukkerne er blevet rigtig flotte.

    Lykke Tak, håber du har fået begyndt på din salt og peber, det er nemt og går bare derud ad. Glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  7. hej
    kan du fortæller mig hvad den måler rundt omkring. du ved bryst og hofte, bare så jeg ved hvilken str. jeg skal købe når jeg skal strikke den, har set på den model mange gange men kan ikke finde nogle mål og der vhor jeg har set opskriften har jeg heller ikke kunne få nogle mål.. vil jeg gerne være sikker på den passer... er vild med den og kan da kun sige at de tre du harlavet er kano flotte.

    SvarSlet