Sider

fredag den 14. december 2012

Karla nr. 2

Så blev jeg færdig med Karla :-)


Den har været alt for længe undervejs, så længe at det er helt pinlig.
Det er jo ikke fordi den er svær, at strikke bare en smule kedsommelig.
Modtageren prøvede den lige inden jeg lukkede af til halsen 
og er meget tilfreds den.
En lun og let sag her til den kolde tid, jeg tror hun vil komme til,
 at bruge den meget.



Faktaboks
Design: Karla af Ellen Holm
Garn: Geilsk uld
Anvendt: 124 gram i alt, 106 gram koks, 26 gram tyrkis
Pind: 3
Str: S
Lager: Købt af modtageren til projektet
Hot/Not: Modtageren er meget glad og synes den er HOT 
Ændringer: Der er strikket et par pinde mere mellem indtagningerne i skørtet for at få den lidt længere


10 kommentarer:

  1. Den ser bare så lækker ud, sidder og undre mig over at jeg aldrig får den strikket.
    Lige nu er jeg så lidt overfølsom over for striber så det må vente til næste år.

    God week-end.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Så fin den var. Den er sikkert flott på og fine farger. ;-)

    SvarSlet
  3. Åh den er bare så flot, og har længe stået på min ønskeseddel :-) det er da helt utroligt så lidt garn der går til. Det må vist være et af mine nytårsforsætter at få strikket en karla

    SvarSlet
  4. Hej Majbritt
    Den er superflot... hun bliver med garanti glad for den.
    Hygger I?
    KH jette

    SvarSlet
  5. Superflot Karla.
    Og som du siger - dejlig lun i denne tid.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Lækre farver, du har strikket Karla i

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare sød - den bliver hun helt sikkert glad for
    Kh Karen

    SvarSlet
  8. Den er vel nok fin - søde farver. Det er en rigtig dejlig gave at få :-)

    SvarSlet