Sider

lørdag den 29. juni 2013

Æblekage

Så er det ferietid, ikke for mig men for børnene. Tænk, at have syv ugers ferie foran sig. De har ventet på det længe og er glade. Bare det var mig....... jeg ønsker mig ferie med sol og varme . Jeg vil sidde på terrassen og nyde noget koldt. Sådan er virkeligheden desværre ikke. Istedet nyder jeg weekendens to dages fri. Til eftermiddagskaffe har jeg bagt.



Jeg har flere opskrifter på æblekage men havde lyst til noget andet. Nettet er et rigtig godt sted, at lede og jeg fandt da også en som det bare måtte være, du kan finde den lige her.
Næste gang skal der flere æbler i mange flere.

9 kommentarer:

  1. Din æblekage ser skøn ud - og også din kaffekop! Dejligt for børnene at kunne se frem til syv ugers ferie! Jeg kan huske følelsen fra barndommen, når ferien begyndte :-)
    Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) De har set frem til det og det er da forståeligt. Ja det var tider dengang :-) God weekend til dig også.

      Slet
  2. Hvad er det du strikker ? Det ligner en rigtig lækker kage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en lille babyvest :-) den er helt fantastisk og den skal bages igen.

      Slet
  3. Æblekage med klassisk undertrøjestrik til. Den helt rigtige kombi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Eva du har helt ret, det er en fantastisk kombination.

      Slet
  4. UHMMMM den æblekage ser lækker ud! Ja det er ret snyd at børnene har 7 ugers ferie og vi andre må nøjes med 3. Men dem glæder vi os til gengæld også rigtig meget til!

    SvarSlet
  5. Tak ;-) jeg ser frem til de tre uger og glæder mug meget til dem.

    SvarSlet
  6. Den kage ser lækker ud, sikke flot hævet den er.
    Børnene er heldige, hvem kunne ikke bruge 7 ugers sommerferie. Som barn virkede sommeren næsten uendelig, nu er den væk på et øjeblik.

    SvarSlet