Sider

torsdag den 30. oktober 2014

Tempelblomst den anden

Jeg er kommet ind i en periode, hvor jeg snupper en poncho på hver gang muligheden byder sig. Den luner de rigtige steder og er dejlig bekvem, at have på.

Der kommer en på når jeg skal ud eller bare have varmen og så har vi endda ikke
rigtig vinter endnu ;-)

Nu nærmer tiden sig hvor jeg skal opereres. Jeg bliver mere og mere nervøs, synes det er grimt, får de værste forestillinger og samtidig kan jeg ikke vente på at det er overstået. Den diskusprolaps har da i den grad sat mig ud af spillet, et sted jeg bestemt ikke bryder mig om at være.
Jeg savner mine kollegaer og mit arbejde, jeg glæder mig til at komme tilbage og være med til at gøre en forskel.
Se muligheder frem for begrænsninger.



Tempelblomst ligger her i oktober solen og er en skønhed som jeg er meget tilfreds med.


Denne er med ærmer, det går meget godt.



Faktaboks
Design: Tempelblomst af Annette Danielsen, østen for solen
Garn: 1 tråd blackhill højlandsuld i farven skovbær og 1tråd Isager alpaca 1 i farven 17
Str:l/xl
Forbrug: ca 210 gram blackhill højlandsuld og 150 gram alpaca
Pind:5
Ændringer: Strikket med to tråde og forlænget med to blomster.
Hot/not: jeg glæder mig så meget til, at få den i brug sammen med de andre ponchoer som skabet indeholder. De er lige så stor en fornøjelse, at strikke som de er, at have på.

11 kommentarer:

  1. Utrolig flot tempelblomst du har fået strikket og sikke en skøn farve du har valgt. Den har ikke været på mine pinde endnu.
    Det er ikke rart at have en operation i udsigt men forhåbentlig bliver det et godt resultat, pøj pøj med det.

    SvarSlet
  2. Hold op, en flot farve Tempelblomst, man bliver helt glad af at kigge på den
    Selvfølgelig er det ikke sjovt at gå og vente på en operation, men det bliver forhåbentlig godt, når den er overstået

    SvarSlet
  3. Pu-ha ja, sådan en operation er ikke rar, men forhåbentlig bliver det meget bedre bagefter.
    Sikke en flot tempelblomst i en fantastisk farve. Den lokker :-) Måske jeg skulle overveje om den skal rykkes højere op på min to-do liste ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk tempelblomst - det er en skøn farve!

    Held og lykke med operationen!

    SvarSlet
  5. Held og lykke med operationen, - det bliver dejligt at komme på den anden side.

    Hvor er du flittig med pindene.

    SvarSlet
  6. Din tempelblomst er bare så flot !
    held og lykke med operationen. Det bliver dejligt for dig at komme ud på den anden side, og forhåbentlig få det meget bedre.

    SvarSlet
  7. Hvor er den smuk, din Tempelblomst - nu må jeg altså også have lavet mig en :-) Helt utrolig flot farve :-) Jeg vil også ønske dig held og lykke med operationen - kan godt forstå, at tankerne om den fylder - det bliver godt at få det overstået :-)

    SvarSlet
  8. Den er bare blevet så flot ;-)

    SvarSlet
  9. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlet
  10. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlet
  11. Hi. I appreciate your attachment with your work. Your blog contains very interesting idea. I am stunned with your work. Your blog helped me as I am seeker of new ideas. Thanks for sharing. Keep on sharing such creative ideas.

    SvarSlet