Sider

onsdag den 19. december 2012

Julen sig nærmer


Om kun to dage holder vi juleferie og
 aldrig har jeg trængt så meget til ferie som jeg gør lige nu.
Indtil nyder jeg lysene 
der står rundt omkring mellem julepynten og duften af hyacint.
Julesmåkagerne er prøvesmagt og godkendte :-)
jeg er klar.
Juletræet er lige kommet ind og kan nu dampe af til i morgen
 hvor den bliver pyntet. 
Det er første gang vi pynter så tidlig, men sådan har vi lyst til det i år.



I starten af december, da frosten kom lavede vi is lygte,
 jeg venter nu bare på frosten igen så jeg kan lave en ny
 for hvor er det hyggeligt med lys på terrassen.


En stor tak skal lyde til jer alle
 for jeres dejlige og søde kommentar til Karla kjolen og Leftie tørklædet.
TAK :-)

8 kommentarer:

  1. Det er godt at være i god tid, det er lettere at slappe af og nyde ferien, når det hele er klaret inden. Rigtig glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal også nydes. Jeg må finde noget nyt strikke tøj, har ikke strikket en hel uge, er lige ved at få abstinenser nu hihi
      Glædelig jul til dig og dine

      Slet
  2. Min ferie starter i dag, men jeg har ikke købt en eneste gave og heller ikke juletræ. Så dankortet kommer vist til at gløde.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at du når det Eva :-) håber du har fundet et juletræ og misbrugt Dankortet lidt hihi

      Slet
  3. Hej Majbritt
    Ja.. det er bestemt tiltrængt med ferie og den er dig bare så vel ondt. Jeg glæder mig til imorgen, hvor vi skal ønske hinanden en glædelig jul.
    Smuk islygte - er idéen fra borgen? har du fået læst lidt i den?
    Vi ses imorgen.
    KH J

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette
      Så har vi juleferie, det har været en hyggelig dag på arbejde. Islygterne så jeg hos andre bloggeren sidste vinter og har ventet med længsel efter at prøve. De er så smukke. Magiske måneder er en fantastisk bog, den må jeg eje.
      Glædelig jul

      Slet
  4. Det bliver bare skønt med den ferie !
    umm - jeg kan næsten dufte hyacinterne og se lysene for mig !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så skønt at det er nu. Jeg er vild med duften af hyacinter og synes de er smukke.

      Slet