Sider

lørdag den 29. marts 2014

Så er der atter udsalg i Ribe


Igår efter arbejde kørte jeg direkte til Ribe. Udsalg med 35% i rabat er noget der er svært, at modstå. Jeg har skrevet lister med ønsker på kommende projekter, streget og tilføjet indtil jeg stod med dem jeg ønskede mig mest.Der kommer sener noget garn fra Dansk Pelsuld 8/2 i farven Lyng.
Alpacaen skal strikkes sammen med Højlandsulden fra Garnudsalg, noget har jeg på lager andet skal bestilles hjem når tiden er.


Om lidt finder vi symaskinen frem, Katrine har planer om, at sy en taske :-) 

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. jo denne her: http://www.symaskineland.dk/

      Wauv de ser flotte ud dine køb. Jeg var også afsted igår og var total smadret da jeg kom hjem.
      God week-end med nydelse af dine indkøb. Mine skal også nydes.

      Kh. Lis

      Slet
  2. Dejligt med udsalg - og sikke nogle fine køb. Ha' en rigtig god lørdag med garn, stof og strikkepinde!

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt med sådan en masse lækkert nyt garn og ovenikøbet til billige penge. Der var du lige heldig.

    SvarSlet
  4. SMaske smaske, det ser laekkert ud.

    SvarSlet
  5. Det er da ikke til at modstå - -35% - og for sådanne lækkerier :o)

    SvarSlet
  6. Ser godt ud. Måske man skulle en tur til Ribe.... God søndag!

    SvarSlet
  7. Det lyder dælme som et udsalg, der vil noget :-) Kan godt forstå, at der planlægges og laves lister :-)

    SvarSlet