Sider

lørdag den 5. april 2014

Dirty Dancing

 Billetterne er købt, to gode af slagsen . Min mor er heldigvis ikke svær, at lokke med, så da jeg spurgte om vi skulle til København og se Dirty Dancing  The Musical var hun klar. 

Det er ikke tit vi er afsted, sidst vi var på tur sådan for alvor med overnatning, strøgtur, musical, god mad, rødvin osv var da vi også var i København og se MAMMA MIA, det var en fantastisk oplevelse :-)

Interessen for musicallen har været overvældende og de første 40.000 billetter er solgt, hvilket har gjort den til en af de hurtigst sælgende forestilling i Danmark nogensinde. Vi har fået billetter til forestillingen den 18 Marts 2015.
DSB kommer til, at stå for transporten så kan både strikke og snakketøjet får frit løb på hele turen. Hotel booker vi senere, vi finder noget godt :-)


Jeg glæder mig SÅ meget. 

7 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok spændende og med Silas Holst - også lige en forestilling for mig :-)

    SvarSlet
  2. Åh det lyder godt - jeg håber i får en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  3. Jeg har netop lige foræret mine forældre to billetter til dagen efter de har premiere.. og hvis jeg havde haft råd, var der sørme også blevet bestilt til os selv.. så der var så man kunne afdrage sine billetter vild god ide, men der var så ikke pladser så vi alle kunne komme afsted den dato, så vi måtte undvære i denne omgang.. selvom jeg ville elske at se den, men det må blive en anden god gang...

    SvarSlet
  4. Ja hvem har ikke set Dirty Dancing masser vist af gange ... jeg har :o) !

    SvarSlet
  5. Dirty Dancing er en klassiker og den er set mange gange ;) Men jeg kunne nu også rigtig godt tænke mig at se den i denne version - ønsker jer god tur :)

    SvarSlet
  6. Det bliver så fantastisk for jer. Misundelse herfra. Den kommer vist til Jylland senere, så måske får jeg også set den.
    Ønsker jer en dejlig tid med planlægning og glædelse, samt en skøn oplevelse.

    Kh.Lis

    SvarSlet
  7. Nyd det. Filmen er jo fantastisk.

    SvarSlet