Sider

søndag den 13. april 2014

Weekenden der fløj som blæsten


Det er ikke meget strik der vises her. Forleden så jeg disse små påskekyllinger og dem måtte jeg have et par stykker af og hvis de skal nå, at pynte i år var det nu jeg skulle lave dem. Det blev lidt af eftermiddagen så inddraget til, en er færdig og nr 2 er på vej, har planer om tre :-)


Opskriften er fra Drops og garnet er fundet i gemmerne.


Det okkergule garn kommer hjemme fra min kære mormor. Da der blev ryddet op fik jeg et par poser og det bruges med omtanke.

Jeg har tre arbejdsdage endnu inden jeg holder påskeferie og det skal gøre godt med ferie. Jeg har i den sidste tid mærket presset fra flere kanter og symptomerne på stress blev ret synlige både for mig og dem der er omkring mig, bægeret var bare fyldt op alt jeg havde var brugt op, Det førte til nogle alvorlige samtaler med nogen der kunne slå bremserne i for mig og ikke mindst få mig til, at forstå, at jeg bliver nødt til, at lytte til signalerne og tage dem alvorligt, jeg må lære må jeg.

Om lidt vil vi spise astronaut is og hygge os :-) 

Må i nyde aftenen med det der gør jer godt




10 kommentarer:

  1. Nuttet, lille kylling.
    Det er da vist godt, at du snart kan holde en lille pause og få skuldrene ned. God påske.

    SvarSlet
  2. Pas på dig selv, det er bare så vigtigt at man får stoppet op -dejligt at have nigen der kan hjælpe! Søde kyllinger :-)

    SvarSlet
  3. Skønne påskekyllinger - og pas nu godt på dig selv og få ikke stress. Det er en skrækkelig tilstand. Rigtig god påske!

    SvarSlet
  4. Det er nogle søde kyllinger. Denne her ferie kommer som kaldet - og så kan vi håbe at det er det der skal til for at få stressniveauet til at lægge sig.

    SvarSlet
  5. Hvor er det godt at du har lidt ferie nu. Forhåbentlig får du mulighed for at slappe lidt af, så stress fornemmelsen kan komme lidt på afstand. Jeg øver mig meget i at være til stede i det jeg laver her og nu. Synes det hjælper. Har desuden god effekt af dybe, rolige vejrtrækninger, når det virkelig går stærkt og der sker alt for meget på en gang. Bare 5 minutter med hele koncentrationen på vejrtrækningen kan være nok for mig, så kan jeg lidt igen.
    Kyllingerne er rigtig søde. Rigtig god påskeferie.

    SvarSlet
  6. Rigtig god påske - sød lille buttet kylling :-)

    SvarSlet